Aktualności

fb youtube flickr pinterest instagram logo

Otwórz panel społecznościowy
Dzień Otwarty
XIX edycja Wojewódzkiego Turnieju o Tytuł „Najlepszego Ucznia w Zawodzie Cukiernik”
Niepodległa jest dla wszystkich
Pokaz umiejętności zawodowych uczniów klas pierwszych
Fabryka Piernika
Szpetnar Cup

ZSP2 oferta 2024 2025 baner

Sarnia Skała zdobyta!

zakopane 2019W dniach 16 i 17 października uczniowie klas: III TŻ, III TF, I TF, I F oraz II F wraz z opiekunami: Barbarą Kozdraś, Mirosławem Guzikiem i Elżbietą Jaracz uczestniczyli w wycieczce do stolicy polskich Tatr.

Zakopane przywitało nas piękną słoneczną pogodą a my przywitaliśmy panią przewodnik, która miała nam towarzyszyć przez resztę dnia. Naszą wędrówkę rozpoczęliśmy od zwiedzania skoczni narciarskiej.
Następnie wyruszyliśmy przez Dolinę Białego Potoku – niezwykle przyjemną spacerową trasą – w kierunku Wodospadu Siklawica.
Stamtąd już nasza trasa pięła się coraz wyżej. Wędrując pod górę nieco kamienistą ścieżką, udało nam się zdobyć wierzchołek góry zwanej Sarnią Skałą. Tam czekała na nas nagroda – przed nami rozciągała się piękna panorama Podhala, Giewont widoczny był jak na dłoni oraz wierzchołek „Śpiącego Rycerza”. Wracaliśmy Czerwoną Przełęczą przez Kalatówki do Kużnic.
Choć nogi bolały nie mogliśmy odmówić sobie spaceru przez Krupówki.
Drugi dzień naszej wyprawy upłynął nam już tylko na odpoczynku. W Termach „Szaflary” zażywaliśmy zdrowotnych kąpieli w basenach położonych wewnątrz i na zewnątrz obiektu, ciesząc oczy malowniczym widokiem Tatr.