Aktualności

fb youtube flickr pinterest instagram logo

Otwórz panel społecznościowy
Dzień Otwarty
XIX edycja Wojewódzkiego Turnieju o Tytuł „Najlepszego Ucznia w Zawodzie Cukiernik”
Niepodległa jest dla wszystkich
Pokaz umiejętności zawodowych uczniów klas pierwszych
Fabryka Piernika
Szpetnar Cup

ZSP2 oferta 2024 2025 baner

Rajd turystyczno – krajoznawczy na Przymiarki

przymiarki 201928 października 2019 r. uczniowie „Szpetnara” wzięli udział w rajdzie turystyczno – krajoznawczym, propagującym piękno naszego regionu i zdrowy styl życia. Tym razem celem były Przymiarki - grzbiet górski w Beskidzie Niskim (626 m. n.p.m.) w paśmie Wzgórz Rymanowskich.

Mimo niesprzyjającej pogody wyjechaliśmy do Rymanowa-Zdroju, skąd zielonym szlakiem wyruszyliśmy śliską i błotnistą dróżką w kierunku Przymiarek. Po trudnym podejściu zdobyliśmy szczyt, skąd rozpościerają się jedne z piękniejszych widoków południowej Polski. W pogodne dni można z tego miejsca podziwiać panoramy Pogórza Strzyżowskiego, Pogórza Dynowskiego, Doły Jasielsko – Sanockie, Bieszczadów, Beskidu Dukielskiego, a nawet Tatr. My z powodu słabej widoczności mogliśmy niestety oglądać tylko najbliższe wzgórza, jednak równie urokliwe. Na szczycie rozpaliliśmy ognisko, upiekliśmy kiełbaski, zrobiliśmy trochę fotek i dalej ruszyliśmy zielonym szlakiem w kierunku Iwonicza-Zdroju. Po stromym i błotnistym zejściu zakończyliśmy rajd koło iwonickiego Amfiteatru, po czym trochę zziębnięci, ale w dobrych humorach wróciliśmy do Krosna.
Opiekę nad grupą sprawowali: p. Artur Panaś i p. Stanisław Machowski (OHP).